воскресенье, 12 апреля 2015 г.

Роль дизайну в рекламі

Зараз складно уявити рекламне агентство, яке здійснювало б рекламну кампанію без використання дизайну. Елементи графічного дизайну можна побачити на всіх рекламних носіях: на візитних картках, у буклетах і рекламних проспектах, в відеореклами, рекламі на транспорті та інтернет-сайтах.

Що ж таке дизайн?

оригінальна реклама на білборді
Насправді, ще не всі до кінця розуміють, що ж означає це поняття - дизайн. Насамперед, дизайн - це спосіб, який дозволяє втілювати ідеї в життя. Але буде неправильно, якщо ми поставимо знак рівності між дизайнером і художником. На відміну від чистого творчості, дизайн - це суто прикладне явище, яке дозволяє нам більш винахідливо виконувати навіть рутинні речі. Ми здійснюємо дизайн, коли розставляємо меблі в квартирі, підбираємо речі в магазині і т.п. Роль дизайну в рекламі набагато складніше, часто робота рекламного дизайнера пов'язана з пошуком абсолютно нових шляхів - і все це заради ідеї, яка, в першу чергу, допоможе продати товар.

Реклама, яка створюється з безлічі малюнків, уривків тексту і чистого простору, повинна допомогти аудиторії прочитати і зрозуміти ідею, що змушує подивитися на будь-яке явище новими очима. Але це може бути і просто красива реклама, яка приносить естетичну насолоду. Краса завжди, на перший погляд, здається простою, але щоб досягти цієї легкості сприйняття потрібно бути справжнім професіоналом своєї справи.

Дизайн і реклама.

Вся реклама, яку створює рекламне агентство, будується навколо ідеї. Гарна ідея забезпечує мінімум п'ятдесят відсотків успіху рекламної кампанії. Але сама по собі ідея - це лише абстракція. Щоб вона вистрілила, її потрібно втілити в життя у вигляді макету для одного з видів реклами.

Ось тут і приходить на допомогу дизайн. Рекламні дизайнери створюють візуальні варіанти ідеї, трансформуючи її з абстракції в друковану рекламу, яку потім і бачить аудиторія. Ця діяльність в кінцевому підсумку стає дуже важливою у формуванні рекламного посилання.
Професіонали кажуть, що правильний рекламний дизайн повинен бути практично не помітний для споживача, і поганий той дизайнер, який бачить у рекламі поле для самовираження. 

дизайн зовнішньої реклами
Дизайн повинен найбільш оптимальним чином висловити рекламну ідею, зробивши її доступною для аудиторії. Всі дизайнерські хитрощі, які намагаються тягнути ковдру на себе, лише відволікають увагу від головного, тому всі подібне "творчість" можна сміливо відправляти в сміттєву корзину.

Трохи практики.

Тепер можна поговорити і про практичну сторону питання. Наприклад, фахівці починаючим дизайнерам завжди радять залишати більше "повітря", тобто більше вільного місця між текстом і зображенням, між блоками тексту. Грамотно залишене порожній простір загострює увагу на картинці, тексті або заголовку. Існує відомий рекламний хід, коли практично весь простір залишається білим, і тільки десь на периферійній частині сторінки ставиться логотип компанії. Це досить ефективний прийом, так як в цьому випадку погляд одразу зупиняється на логотипі.

Також одна з найбільш "популярних" помилок початківців дизайнерів, тільки прийшли в рекламне агентство, - це застосування шрифтів понад усяку міру. Тих, хто тільки робить перші кроки, найчастіше приголомшує різноманітність доступних шрифтів. Але не потрібно забувати один з головних законів верстки: одна сторінка - один шрифт.

Реклама повинна звертати на себе увагу, але при цьому і не відштовхувати від себе. І тут головне навіть не яскравість, а правильне співвідношення кольорів. Чорного колір на білому просторі - це класика. Причому на білій сторінці виглядають відмінно всі відтінки чорного. Але ось білий колір на чорному просторі виглядає вже не так ефектно.

Часом навіть самі, на перший погляд, несумісні кольори можуть досить гармонійно поєднуватися один з одним. Але це доступно тільки справжнім професіоналам. Наприклад, взаємовиключні зелений і червоний створюють цілком апетитну картинку в зображенні червоної ягоди із зеленим листом.

Дотримання всіх цих параметрів буде працювати на впізнаваність рекламованого продукту, донесення до споживача всієї необхідної інформації, що, в кінцевому підсумку, сприяє підвищенню продажів. І справжній дизайнер - це не тільки творець, він, перш за все, досвідчений психолог, який, граючи на почуттях і очікування аудиторії, робить рекламований продукт таким бажаним.


1 комментарий:

  1. Да, роль дизайна в рекламе очень большая. Без него никуда

    ОтветитьУдалить