Люксові бренди одягу несподівано знизили ціни на свою продукцію. Як заявляють в самих компаніях, через зміцнення рубля. Речі вже можна купити з невеликою, але приємною знижкою.
![]() |
| Фото: Михайло Метцель / ТАСС |
Зростання російського рубля на валютних ринках luxury-сегмент відсвяткував зниженням цін в магазинах. Ні, правда, так і написано: знижуємо ціни на 15% через зміцнення рубля. Ми зателефонували у кілька магазинів преміальної одягу і запитали, чи так це?
У Dior і Christian Louboutin слідувати фінансовим трендам не готові. У Dior заявили, що знижок немає і не буде. У Christian Louboutin порадили дочекатися червня - тоді будуть знижки на літню колекцію.
А ось в Ralph Lauren і Armani вже переклеїли цінники. «Коригування курсу була. Аксесуари, сумки, ремені, взуття абсолютно ідентичні європейським цінам », - заявили Business FM в Ralph Lauren і відзначили, що надалі будуть орієнтуватися на ситуацію в країні:« Коли було підвищення, у нас пропорційно все росло. Це вже не від нас залежить ».
В Armani також у зв'язку з падінням курсу євро вже переклеїли цінники. Товар подешевшав на 15%, заявили в бутіку і зазначили: «Якщо не буде знову стрибків ніяких з євро, то все тоді буде в порядку».
Чому знижки? Експерти відзначають, що після новорічного буму, в якому luxury-сегмент витягнув таку ж вигоду, як наприклад, рітейлери електроніки, ринок просів. Разом із зростанням цін впав попит.
Але ось із зміцненням рубля корекція цін не пов'язана, вважає гендиректор Fashion Consulting Group Ганна Лебсак. За її словами, всі закупівлі були зроблені ще півроку тому, і будь-яка зміна цінників - це з області маркетингу.
Анна Лебсак
гендиректор Fashion Consulting Group
гендиректор Fashion Consulting Group
«Назвати пониження ціни просто знижкою як би дає сигнал покупцеві про те, що справи не такі вже й хороші. Тому дилери уникають по мірі можливості заяв про прямі знижки і намагаються знайти якісь приводи, які будуть звучати для покупця як якийсь спеціальний бонус для них. Колекція була закуплена за півроку, і вона була закуплена за певною ціною, і в неї були закладені певні норми націнки і планові показники. Тому, звичайно, ніяких корекцій з точки зору зменшення вартості роздрібної всередині сезону не відбувається ».
З іншого боку, не минуло й місяця, як компанія Chanel зрівняла прайс на свої аксесуари: знизила в Росії і в Китаї і підвищила в Європі, все на 30%. Але це скоріше через слабкого євро і для боротьби з нелегальною перепродажем. Втім, це також може бути одним з факторів знижок в Росії, вважає власник онлайн-магазину «Бутік.ру» Денис Бєлов.
Денис Бєлов
власник онлайн-магазину «Бутік.ру»
«Бренди переглянули свої прайс-листи в Росії, які були в середньому вище, ніж по Європі та Америці. Прайс-листи були схожі на близькосхідні країни. Це також дає можливість рітейлерам давати додаткові знижки ».
Любителі шопінгу повідомляють, що найпомітніше ціни на люксові товари знизилися саме в онлайн-бутиках. Причому мова йде про так званих човниках, які відкрили свої міні-магазини в соціальних мережах, наприклад в Instagram.

Комментариев нет:
Отправить комментарий