среда, 15 апреля 2015 г.

ЯК ТУРБОТА ПРО ПРИРОДУ ДОПОМАГАЄ брендів ЗАРОБЛЯТИ

Іноді кращий спосіб підвищити рентабельність вашої компанії - це зробити щось таке, що на перший погляд здається абсолютно непотрібним і неактуальним. Участь у різних проектах по захисту навколишнього середовища, швидше за все, не призведе до миттєвого і безпосереднього зростання ваших доходів, але напевно забезпечить вам цілий ряд переваг перед конкурентами. Підкреслюючи "екологічну" складову своєї компанії, ви можете підвищити свою привабливість серед клієнтів та персоналу і навіть потрапити на сторінки газет і журналів.

Ефективний маркетинг

Ви можете будувати свої маркетингові стратегії, грунтуючись на "екологічної" спрямованості дій вашої компанії. Місцеві новинні канали і преса часто "нишпорять" у пошуках хороших новин, про які можна розповісти аудиторії, а "зелені" ініціативи місцевих компаній - якраз те, що потрібно, адже місцеві жителі напевно турбуються і піклуються про збереження навколишнього середовища.
За словами Майка Новотарський (Mike Nowotarski), співвласника Hardwood Bargains, "коли клієнти бачать перед собою безліч схожих варіантів, компанії, які виступають на захист навколишнього середовища, отримують певну перевагу. Точно таке ж перевагу отримує і продукт на полиці супермаркету, на якому написано "органічний", адже найчастіше споживачі віддадуть перевагу його, а не продукт із вмістом ГМО. Сучасні покупці відмінно розбираються в подібних питаннях ". Витрати на підтримку екологічних ініціатив часто можуть забезпечити вам кращу рекламу, ніж виробництво і розповсюдження актуальних маркетингових матеріалів при рівних витратах.
Люди втомилися від реклами. Кожен день на них сиплються тонни рекламної інформації - по радіо, телебаченню і, звичайно, на відвідуваних ними вебсайтах. Споживачі навчилися ігнорувати і відсівати те, що здається їм неактуальним. Крім того, склалася стійка думка, що найчастіше реклама - це просто набір брехливих, ні до чого не зобов'язують обіцянок. На думку Річарда Бренсона (Richard Branson), будь-який власник компанії може знайти золоту середину між отриманням прибутку і позитивним впливом на життя людей. Коли ви приймаєте реальні заходи для того, щоб внести свій внесок у захист навколишнього середовища, споживачі стануть вам довіряти, цінувати і схвалювати вашу діяльність в цілому.

Клієнтам не подобається гаяти час і гроші

На даний момент в інтернеті намітився цікавий тренд: люди проводять багато часу, обговорюючи те, як краще використовувати речі, які у них вже є. Підвищується популярність ручної праці і "власних переробок" - споживачі вчаться, як використовувати предмети для інших цілей. Крім того, все більше людей прагнуть зрозуміти, як можна відремонтувати річ, яку пару років тому вони б попросту викинули або замінили іншою.
Це відбувається частково тому, що після останньої кризи люди стали усвідомлювати ступінь своєї дії на навколишнє середовище, а, головне, обсяги того сміття, яке вони виробляють. Компанії, які серйозно підходять до проблеми утилізації відходів, цілком можуть виграти від такого суспільного настрою. Якщо споживачі бачать, що ви, наприклад, висаджуєте нові дерева замість тих, які пішли на виробництво вашого товару і маркетинг, вони, швидше за все, захочуть мати справу з вами, а не з вашими марнотратними і безвідповідальними конкурентами. Багато людей захочуть платити більше просто за те, що зможуть відчувати себе добре, усвідомлюючи, що їхні гроші пішли на добру справу.

Персонал стає щасливим

Кадрова текучка обходиться компанії дуже недешево. На думку Надим Горі (Nadeem Ghori) з Driver Knowledge, "на пошук нової людини на певну посаду йде багато грошей і часу. Навіть у тих сферах, де на одне місце претендують відразу декілька відповідних кандидатур, вартість вивчення всіх заяв і пошуку стоїть людини може виявитися дуже і дуже високою ". Але навіть коли ви знайшли необхідного фахівця, який не розслабляйтеся - попереду вас чекає обробка новоспеченого співробітника і його підготовка до роботи. Швидше за все, пройде не один місяць, перш ніж новачок адаптується і стане продуктивним і ефективним.
Якщо вам вдасться створити у своїй компанії таку робочу атмосферу, в якій людям захочеться бути ефективними і приносити користь, хороші співробітники прийдуть до вас самі. Звичайно, гроші важливі, але це далеко не єдиний фактор, який змусить фахівця залишитися. Той роботодавець, який дарує співробітникам шанс зробити цей світ кращим, підтримуючи ініціативи із захисту навколишнього середовища або як мінімум піклуючись про її збереження, викликає у них повагу і інтерес. Як правило, саме такий керівник бере гору над тим, хто намагається переманити персонал більш високою зарплатою і матеріальними перевагами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий