Люди часто плутають два дуже важливих поняття: рекламу і маркетинг. Ці компоненти в один і той же час дуже важливі і абсолютно різні. Знання цих відмінностей і дослідження ринку може привести вашу компанію до успіху.
Отже, спочатку ми розповімо вам визначення понять, а потім пояснимо чому маркетинг і реклама відрізняються один від одного.
Реклама - оплачене, що не персоналізоване публічне оголошення, що має характер переконання і впливу на аудиторію; презентація або просування фірмою своїх продуктів для існуючих або потенційних клієнтів.
Маркетинг - систематичне планування, реалізація і контроль ділової діяльності, призначені для взаємовигідного обміну та передачі продуктів між покупцем і продавцем.
Думаю вам вже стає дещо що ясно, так давайте наведемо наші знання в повний порядок.
Реклама є окремим компонентом маркетингової діяльності. Це частина, яка включає в себе розробку слоганів, текстів та іншого для просування вашого бізнесу, товарів і послуг. Реклама включає в себе розміщення оголошень в газети, розсилки поштою, на рекламних щитах, телебаченні, радіо і, звичайно ж, Інтернеті. На рекламу в більшості маркетингових планів йде більша частина витрат.
Поліграфічні послуги тут http://v12print.kiev.ua друк, дизайн, доставка.
Щоб краще зрозуміти відмінності між рекламою і маркетингом, уявіть, що маркетинг - це пиріг, всередині якого знаходяться шари: реклама, маркетингові дослідження, медіа планування, зв'язки з громадськістю, ціноутворення, підтримка клієнтів, стратегія продажів і громадська участь. Реклама становить лише частину цього пирога. Всі ці елементи повинні працювати незалежно, але в теж час разом для досягнення великої мети. Маркетинг - це процес, який вимагає багато часу і уважного дослідження ситуації на ринку. Думаючи про маркетинг, уявляйте його як всі дії, необхідні для поліпшення відносин між компанією і споживачем.
Отже, спочатку ми розповімо вам визначення понять, а потім пояснимо чому маркетинг і реклама відрізняються один від одного.
Реклама - оплачене, що не персоналізоване публічне оголошення, що має характер переконання і впливу на аудиторію; презентація або просування фірмою своїх продуктів для існуючих або потенційних клієнтів.
Маркетинг - систематичне планування, реалізація і контроль ділової діяльності, призначені для взаємовигідного обміну та передачі продуктів між покупцем і продавцем.
Думаю вам вже стає дещо що ясно, так давайте наведемо наші знання в повний порядок.
Реклама є окремим компонентом маркетингової діяльності. Це частина, яка включає в себе розробку слоганів, текстів та іншого для просування вашого бізнесу, товарів і послуг. Реклама включає в себе розміщення оголошень в газети, розсилки поштою, на рекламних щитах, телебаченні, радіо і, звичайно ж, Інтернеті. На рекламу в більшості маркетингових планів йде більша частина витрат.
Поліграфічні послуги тут http://v12print.kiev.ua друк, дизайн, доставка.
Щоб краще зрозуміти відмінності між рекламою і маркетингом, уявіть, що маркетинг - це пиріг, всередині якого знаходяться шари: реклама, маркетингові дослідження, медіа планування, зв'язки з громадськістю, ціноутворення, підтримка клієнтів, стратегія продажів і громадська участь. Реклама становить лише частину цього пирога. Всі ці елементи повинні працювати незалежно, але в теж час разом для досягнення великої мети. Маркетинг - це процес, який вимагає багато часу і уважного дослідження ситуації на ринку. Думаючи про маркетинг, уявляйте його як всі дії, необхідні для поліпшення відносин між компанією і споживачем.

Комментариев нет:
Отправить комментарий