Головна особливість реклами для малого бізнесу - це правильне визначення та розподіл рекламного бюджету. Через брак можливості розкидатися грошима, керівництво повинне з особливою уважністю поставитися до вибору медіаносія, виду реклами, прийому по досягненню більшої ефективності, тому що від цього залежить подальша доля і успішність молодої компанії.
Існує кілька способів визначення рекламного бюджету. Залежно від того, як часто Ви збираєтеся звертатися до рекламування свого товару або послуги.
Можна давати оголошення не постійно, а від випадку до випадку, коли з'являються зайві кошти. Плюси, проте, такого способу незначні. По-перше, не потрібно ламати голову день у день над рекламною компанією, а по-друге, можна витрачати досить великі суми, оскільки спонсорування рекламних повідомлень відбувається нечасто. Однак, такий підхід не системний, а значить неефективний. Ваші споживачі повинні постійно бачити інформацію про Вас, щоб знати, куди звернутися за потрібними їм послугами чи продуктами. Якщо Ваша компанія буде зрідка нагадувати про себе, Ваші клієнти не зможуть у величезному потоці інформації запам'ятати її назву. Краще витрачати трохи і використовувати прості способи рекламування, але робити це постійно. Ви можете визначити свій бюджет для реклами в процентному співвідношенні від доходу. Чим більше дохід, тим більше реклами Ви будете давати.Можна просто виділити певну суму, яку Ваш бізнес може віддавати рекламі, і щомісяця її використовувати в рекламних цілях.
Давайте перерахуємо найпростіші й дешеві способи рекламування.
Плакати. Стікери. Наклеюються на стіни будинків, стовпи, дошки оголошень, двері, в ліфтах, під'їздах. Треба враховувати, що деякі місця не є вільною від реклами зоною. Припустимо, щоб розмістити плакат в метро або поїзді, слід домовитися з керівництвом і заплатити йому певну суму.
Листівки. Можна покласти їх у поштові скриньки, роздавати на вулицях.
Вивіски. Міні щити розташовуються поруч з фірмою, на них вказується назва, адреса, телефон, надані послуги - в короткій формі.
Штендери. Звичайно залізні розкладні конструкції, що встановлюються біля офісу. Містять ту ж інформацію, що і вивіски.
Оголошення в рекламну газету. Тут ви можете використовувати модуль - більш дорогий спосіб і рубрики - дешевший. Модуль (певна частина смуги, виділена кольором або рамкою) добре привертає увагу. Чим більше він буде, тим більше довіри нададуть йому читачі. У рубриках публікуються прості оголошення. Зазвичай це кілька рядків, що містять головні відомості про компанію, товар, послуги.
Реклама в газетах. Краще вибирати місцеві газети - там буде значно дешевше. Розташовувати рекламу найкраще на перших або останніх шпальтах газети.
Реклама в Інтернеті. Зверніть особливу увагу на рекламні можливості інтернету, тому саме він, завдяки відносно низькій ціні розміщення рекламних повідомлень, простоті їх створення, різноманітності майданчиків, є ідеальним місцем для просування молодої компанії.
Постарайтеся створити для свого бізнесу рекламний комплекс. Використовуйте не один спосіб і вид реклами, а декілька. Нехай вони будуть простими, зате охоплювати більшу кількість людей. У той же час не можна зациклюватися на примітивній рекламі. Завжди потрібно використовувати якийсь з традиційних способів (газета, телебачення, інтернет-реклама).
Є деякі правила, які обов'язково слід застосовувати до реклами. Вони сприяють більшої ефективності.
1. Хороша реклама завжди буде мати успіх. Попрацюйте над оформленням і змістом свого повідомлення. Якість завжди говорить сама за себе. Це стосується як послуг і товарів, так і реклами. Чіткий образ, красивий слоган, цікавий дизайн. Повідомлення повинно зачіпати споживача і кричати йому: «Подивися! Це те, що тобі потрібно ». У той же час воно не повинно бути настирливим, клієнту не повинна прийти в голову думка: «Ще одні! Вони хочуть моїх грошей ». Повідомлення повинно дати зрозуміти, що фірма існує не для себе, а для людей. Вона піклується про них.2. Частіше нагадуйте про себе. Розміщуйте рекламу постійно. Іноді міняйте оформлення. Нехай про Вас пам'ятають.
3. Логотип. Придумайте своїй фірмі символ. Це може бути смішною звірок, людина: у порошку «Міф» Мойдодир, у Рамстора кенгуру. Або Ви можете придумати логотип - запам'ятовується дизайн назви компанії. Можливо, Ви використовуєте оригінальний шрифт, скорочення або ж колір (у Coca-Cola червоний і білий). Робіть красиву вивіску, використовуючи свою власну символіку. Завжди розміщуйте її в рекламному оголошенні. Однак врахуйте, якщо Ви використовуєте кольору, то чорно-білий друк Вам не підійде.
4. Звертайте увагу на основні положення Закону про рекламу
5. Користуйтеся своєю фантазією. Практика показує, що чим оригінальніше реклама, тим більше вона привертає увагу. Використовуйте гумор, мовні звороти, робіть її яскравою.
6. Ніколи не зачіпайте людей. Неетична, недостовірна та недобросовісна реклама відлякує і ображає споживачів.
Оперативна поліграфія Навіс http://www.v12print.kiev.ua у центрі Києва - доступні ціни.
І, нарешті, намагайтеся залучати споживачів не тільки рекламними оголошеннями, але і ввічливим персоналом, приємною обстановкою, високою якістю товарів і послуг, повагою. Реклама, кінчено, справа хороша, але вона не зможе залучити стільки клієнтів, скільки зможе добрий відгук і добре ставлення.



Комментариев нет:
Отправить комментарий