пятница, 13 марта 2015 г.

Ecommerce-тренди на 2015 рік


За даними eMarketer, глобальний ринок ecommerce в 2014 році склав $ 1,5 трильйона, що на 20% вище показників попереднього року.
У 2015 році, безумовно, цей тренд буде розвиватися і далі. За прогнозами RetailMeNot і Centre for Retail Research, в середньому інтернет-покупець витратить 820 фунтів стерлінгів в 2015, хоча в попередньому році витрати становили в середньому 738 фунтів. Як видно на зображенні нижче, за обсягами онлайн-рітейлу лідируючі позиції займають Великобританія і США.



У Великобританії в 2015 році 15,2% всіх покупок припадатиме на онлайн. Проте в цілому digital-пристрої впливають на 33% всіх продажів, що приблизно становить 100 млрд фунтів стерлінгів.
Джим Кларк, старший аналітик eConsultancy, позначив основні тренди та напрямки в ecommerce, які вже використовуються компаніями і стануть ще популярнішими в 2015 році.
Сучасний споживач
Покупці сьогодні воліють бути постійно "на зв'язку" - близько 30% онлайн-покупців знаходяться в мережі практично весь день. У свою чергу рітейлери намагаються відповідати очікуванням споживачів, захоплюючи і затримуючи їх на своїх ресурсах як можна довше.
Що стосується вимог онлайн-покупців до інтернет-магазинів, то, як показує дослідження eConsultancy, для них на першому місці - далеко не ціна товару, а час, сервіс і повнота поданої інформації.
Персоналізація
За словами 40% фахівців, які взяли участь в опитуванні Adobe, головний напрямок для роботи маркетологів на 2015 рік - це індивідуальний підхід до кожного користувача. Серед каналів персоналізації більшість опитаних в першу чергу назвали email-розсилки, сайт та соціальні мережі.
Цікавий приклад персоналізації - сайт компанії L "Oreal, який" підлаштовується "під кожного користувача, виходячи з наявних про нього даних - наприклад, пристрій, з якого він заходить. По ідеї, кожен відвідувач повинен бачити свою версію сайту, яка не повторюється двічі.
У той же час персоналізація вважається однією з основних технічних складнощів, з яким стикаються інтернет-магазини, поряд з оптимізацією ресурсу під різні пристрої та інтеграцією з різними системами.

Мобільні користувачі
За даними Criteo, частка продажів, скоєних з мобільних пристроїв, від загального числа онлайн-продажів постійно зростає. У деяких країнах, наприклад, Японії і Південної Кореї, ця частка перевищує 40%. З 2010 року кількість продажів, скоєних з мобільних пристроїв, зросла на 4000%.

Оптимізація ресурсу під смартфони та планшети користувачі вважають must-have для всіх сайтів. При цьому користувачі відзначають, що функціональні елементи і повна якісна інформація також важливі.
Ще один тренд в даній області - об'єднання онлайн та офлайн. Недавній кейс з цієї області: O2O поставили в примірочні кабінки інтерактивні дзеркала, які "дізнавалися" одяг, підбирали відповідні комплекти, а також дозволяли в режимі реального часу дізнатися, чи є потрібний розмір або колір певної речі, і віртуально "попросити" консультантів принести її .
Що нас чекає в майбутньому
За словами Джима Кларка, вже зараз є тенденції, які не можна ігнорувати:
  • Прогнозна аналітика - використання big data для прогнозування поведінки користувачів.
  • Розумні пристрої - годинник, браслети і т.д. З їх допомогою бренди не тільки можуть "утримувати" споживачів усередині своєї екосистеми, але і значно розширювати її.
І навіть якщо бренд сам не виробляє подібні пристрої, він завжди може почати співпрацювати з такою компанією - як наприклад, Coca-Cola, виробник фітнес-трекерів Misfit та ігрова компанія Ubisoft запустили спільну акцію для залучення молоді до активного способу життя.

Ну а ті, хто можуть дозволити створення таких девайсів, повинні просто продовжувати в тому ж дусі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий